You're not connected to the Internet.
U Feel (5", 16GB, Dual SIM, 13MP, Space Grey)
CHF 179.–
Wiko U Feel (5", 16GB, Dual SIM, 13MP, Space Grey)

Question about Wiko U Feel (5", 16GB, Dual SIM, 13MP, Space Grey)

User Brimstone

Ja. Dürfte wohl schwieriger werden irgendwo den Akku selbst herzubekommen.

31.07.2017
Report abuse

You must log in to report an abuse.

Write a new comment

Login required

You have to be logged in to comment.

500 / 500 characters

Your contributions in the community are subject to the Community terms and conditions.

User bwiniger

Nein, den Akku kannst Du selber wohl nicht wechseln, aber wer braucht das schon. Für unterwegs bist
Du mit einer power bank eh besser dran. Preis Leistung des Handys ist übrigens unschlagbar.

31.07.2017
Report abuse

You must log in to report an abuse.

User Brimstone

Die Batterie befindet sich unter dem grossen Aufkleber auf der Rückseite innen. Nach so 2 Jahren und Ende der Garantie möchte manch einer doch auch noch die Möglichkeit haben, den Akku wechseln zu können.

31.07.2017
Write a new comment

Login required

You have to be logged in to comment.

500 / 500 characters

Your contributions in the community are subject to the Community terms and conditions.

Please log in.

You have to be logged in to answer a question.